ایست ! و کمی هم تأمل ...

لطفاً کامل مطالعه کنید

ممنون از اعضای گروه (مدیریت و کاربران) که فعالیتشون در پست های وبلاگ کاملاً بارزه. ولی شلوغ کردن و حاکم کردن یک فضای گیج کننده نشون دهنده ی یک فعالیت مثبت نیست، برای همین در صحبت هایی که با نارنج داشتیم تصمیم گرفته شد یه سری فاکتورها که میتونه اصول اولیه ی یک وبلاگ گروهی باشه در یک پست اختصاصی قرار داده بشه.

  • هدف این وبلاگ افزایش معلومات، وسعت دید و کسب کردن اطلاعات از طریق کتابخوانی و استفاده از نظرات دیگرانه.
  • تو وبلاگ قسمت نظرخواهی وجود داره. پس دوستان لطف کنن نظرات ، عقاید و پیشنهادهاشون رو(حتی اگه مخاطب خاصی هم داره) در همون قسمت قرار بدن و پستی ویرایش نشه.
  • افراد کاربر که دعوت به عضویت شدن و نوع کاربریشون عادی هستش نمی تونن پستی در وبلاگ درج کنن. ولی گذاشتن پیشنهاد و نظر و انتقاد در قسمت نظرات می تونه کار مثبتی باشه و مارو به هدفمون نزدیک تر کنه.
  • هر پستی که گذاشته میشه حداقل 3 روز نیاز به تأمل؛ جستجو؛ مطالعه و غیره داره. پس به روز کردن های روزانه ی وبلاگ نشان دهنده ی فعالیت مؤثر نیست، و حتی شاید حس بی توجهی  رو به رخ نویسنده بکشه.
  • کتاب هایی که معرفی می شن ، حجم های مختلفی دارن. هر کس که مطالعه ی قبلیه اون کتاب رو داشته نظرش رو می ده،هر کسی هم تونست تهیه می کنه و بعد از مطالعه نظر می ده، فردی هم که به هر دلیل نتونست ؛ خوبه که نظرات کلی نسبت به سبک اون نویسنده ... اثرهای دیگه ش و هر اطلاعاتی در اون زمینه در اختیار دیگران به عنوان نظر قرار بده .

و بهتره دیدمون رو کمی وسعت بدیم... چند بعدی ترش کنیم و انتظار نداشته باشیم هر کتابی رو که خودمون خوندیم و ازش اطلاعات داریم  یا کتابی که دقیقاً طبق معیارهای ما باشه معرفی بشه.

و چقدر خوبه برای نوشتن پست ها از خودمون خلاقیت و ابتکار نشون بدیم ، من پست تایماز که اطلاعاتی در مورد مقاله یا کتابی که زنگ های پرورشی براشون تدریس میشده رو مثال میزنم .

من  Tini Talker  ممنونم که تا اینجا حوصله کردین .

نظرات 1 + ارسال نظر
defectorsat 26 مرداد 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://defectorsat.blogsky.com

weB loge khoby dari movafagh & paYande bashi

Network magazine

http://defectorsat.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد