پیشنهاد اول

خوب دامون عزیز به من گفت که یه کتاب معرفی کنم اما من از اونجایی که یه خورده خود خواهم نخواستم یکی از کتابهایی که خودم خوندمش و از خوب بودنش مطمئنم را پیشنهاد بدم چون نمیخواستم لذت یه کتابخونی دسته جمعی را از دست بدم اما از نویسنده ای کتاب معرفی میکنم که شیفته یکی از کتاب هاش هستم:حسن بنی عامری که من ازش کتاب اهسته وحشی میشوم را خوانده ام کتابی که در عین ثقیل بودن و جملات گاه سختی که در ان وجود داشت ان چنان لذت بی وقفه ای(یعنی وقتی که ادم نمیتونه یه کتابو زمین بذاره)به من میداد که دوبار پشت سر هم این کتابو خوندم و جزو معدود کتابهایی بود که جاذبه و دافعه را به هم به همراه داشت.

حالا کتاب پیشنهادی من از این نویسنده رمان نفس نکش بخند بگو سلام هستش.از انتشارت نیلوفر.

راستی اگر که اهل خواندن رمانهایی نیستید که نیاز به فکر دارند تا توی روند داستان قرار بگیرید و پر هستند از جملاتی که گویی بر خواسته از یک ذهن بیمار هستند به این رمان رای ندید!(البته من از روی رمان اهسته وحشی میشوم حدس میزنم که این یکی هم همینطور باشه)

من کتابی رو پیشنهاد میکنم که یه بار خوندم اما خیلی دلم میخواست دوباره بخونمش. شازده احتجاب نوشته هوشنگ گلشیری

البته مثل نازنین باید بگم اگه دوست ندارین زیاد کلافه بشین بهش رای ندین!!!

دامون

مثل اینکه هیچکس حوصله کتاب خوندن نداره!! حتما باید زور بالا سرتون باشه؟ میبینین! یکی از مضرات دموکراسی تنبلیه.

پیشنهاد نازنین رو من از فردا اجرا میکنم. هر کی هم که نخوند اسمشو مینویسم تو ( بدها) دو تا ستاره هم میذارم پهلوش

تایماز

ولی خانوم کژال و خانوم مامان خانومم و اقای زاک هنوز رای ندادن که الان خودم میرم سراغ همشون سرشونو میذارم زیر گیوتین تا بیان زود رای بدن!!!!و از اعضا خواش میکنم همکاری کنن تا وبلاگ یه نظمی بگیره و بتونه کارشو شروع کنه چون من دلم میخواد بتونیم این وبلاگو گسترشش بدیم و تبدیل به یه وبلاگ مطرحش کنیم .

 

پنجشنبه/۲۵ مرداد/ساعت ۷:۴۲pm

 سلام به همگی؛ اولا بابت تاخیرم در اعلام نظرم عذر میخوام . دوما، اگه راستش رو بخواهید من با اینکه کتاب های پر حجم رو برای خوندن در نظر بگیریم (مثل شازده احتجاب یا کتابهای بنی عامری) مخالفم. دلیلم هم اینه که متاسفانه چون اینجا یه جمع وبلاگی هست و اعضا از نظر شرایط زمانی و مشغولیت های کاری با هم مساوی نیستند و ممکنه مثلا همه ی ما فرصت نکینیم در یک زمان مشخص یک کتاب مشخص رو بخونیم و راجع بهش نظر بدیم، بنابراین نظر من اینه که بهتره مثلا یه نویسنده ی مشخص رو انتخاب کنیم و هر کس در مورد هر اثری که درباره ی اون نویسنده خونده توضیح بده یا نظرش رو بیان کنه. یا اینکه مثلا به جای اینکه فرضا سراغ اثر بوف کور صادق هدایت بریم که کلا اثر سنگینیه و نظر دادن درباره اش کار هر کسی نیست، بهتره  بریم سراغ یکی از داستان کوتاه های صادق هدایت ( مثل سگ ولگرد) و همه این داستان رو بخونند و اون رو هر کس با دیدگاه خودش در این وبلاگ تحلیل کنه.

به هر حال این چیزهایی که من گفتم هم فقط پیشنهاد بود. اعضاء هر نظری رو که قبول کنند، من هم تابع رای جمع خواهم بود.

کژال.

کژال جان

البته نظر شما هم جالب و قابل اجراست

فقط راجع به شازده احتجاب باید بگم که این کتاب شاید از نظر محتوا سنگین باشه اما اصلا پرحجم نیست!! به هر حال تو انتخاب هر کتابی یه سری فاکتورهای خوب و بد هست

البته منم تابع جمعم هرچی همه بگن!!

 دامون

نظرات 6 + ارسال نظر
حامد... 23 مرداد 1386 ساعت 05:48 ب.ظ http://nasimekavir.blogfa.com/

سلام به شما دوست خوبم
وبلاگ بسیار زیبایی دارید ، در صورتیکه صلاح میدانید آدرس زیر را تحت عنوان (جواب سوالات تبیان و آفتاب) درلینک خود قرار دهید . و

با پاسخ به سوالات تبیان اینترنت مجانی و جوایز دیگر هدیه بگیرید ، جواب صحیح سوالات را از وبلاگ زیر در یافت نمائید .

در ضمن برای ورود به سایت تبیان و آفتاب از قسمت پیوندهای روزانه همین وب سایت می توانید استفاده نمائید .

خدا نگه دارتان باشد.


جواب سوالات تبیان و آفتاب

http://nasimekavir.blogfa.com/

تایماز 23 مرداد 1386 ساعت 08:26 ب.ظ

من ۱ بار بوف کور رو خوندم و ازش چیزی نفهمیدم. دوس داشتم یه بار هم با هم بخونیم و در موردش صحبت کنیم
اما با پیشنهاد تو هم مشکلی ندارم. رای من مثبته

عروس مرده 24 مرداد 1386 ساعت 01:20 ق.ظ http://dead-bride.blogsky.com

سلام وبلاگ کتابخوانی. من تو رو می خونم. اما بهتر اینه که تو من و نخونی.
من به عضو شدن در تو مایل هستم اما عضو شدن مایل به در من نیست.

پس چرا عضو نشدی؟اینجوری یه دانشجوی ادبیات هم توی بلاگمون بود ه میتونست کلی تخصصی کتاب معرفی کنه و نقد کنه...

Tini Talker 24 مرداد 1386 ساعت 04:49 ب.ظ

من که معلومه..! آهسته وحشی می شوم

+ اینجا خیلی شلوغ پلوغ شده!

اگه میخواین پستی رو ویرایش کنین اسمتون رو قبل از متن بذارین.


تینی من منظورم خود اهسته وحشی میشوم نبود منظورم اون یکی کتابش بود

فروه اصلانی 25 مرداد 1386 ساعت 01:51 ب.ظ http://hashie.blogsky.com

خوب من کتاب شازده احتجاب رو یک بار خوندمش و راستش زیاد خوشم نیومد و فکر نمیکنم دلم بخواد دوباره بخونمش در واقع زیاد از کارای شازده های قاجار خوشم نمی اید گرچه که خودم هم از همون طایفه هستم!!!

تایماز 25 مرداد 1386 ساعت 09:14 ب.ظ

نظر کژال محترم و متینه. اما یه مسئله ای هست. ما کتاب رو به خاطر این وبلاگ نمی خونیم. بلکه وبلاگ رو به خاطر کتاب راه انداختیم. راستش برای من زیادی فرقی نمیکنه که شازدا احتجاب رو بخونم یا بنی عامری رو یا .... مهم اینه که توی این یه ساعت ۲ ساعت آخر شب به جای نشستن پای تلوزیون بشسنم یه کتاب بخونم.
من امروز رفتم کتاب بنی عامری رو بخرم اما چهار پنج جا پرس و جو کردم پیداش نکردم. همین ۱ ساعت پیش وقتی داشتم از جلوی دست فروشا رد میشدم کتاب راز فال ورق رو که نازنین معرفی کرده بود دیدم و خریدمش.
متاسفم. شاید به نظرتون من خودخواه و نک رو باشم. اما من از امشب شروع میکنم به خوندن این کتاب و زود هم تمومش میکنم. بعدش هم خودمو میرسونم به شما!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد