یه پیشنهاد

سلام خدمت همه دوستان عزیز

و ممنون از نازنین به خاطر درست کردن این وبلاگ

فقط بچه ها فکر نمیکنین اگه اینجوری پیش بریم به  یه خورده شلوغ میشه و به جایی هم نمیرسیم؟!!

پیشنهاد من اینه:

یه هیئت مدیره ۳ یا ۴ نفره تشکیل بشه و هر کدوم یه کتاب رو برای مطالعه پیشنهاد کنن. بعدش بذاریموشون به رای و همه نظر بدن مثلا برای ۳ یا ۴ روز (میشه از این کانتر های  وبگذر استفاده کرد برای رای گیری ) کتاب که انتخاب شد بسته به حجمش یه بازه زمانی مشخص بشه برای مطالعش و بعدش هرکسی نظرش رو در باره اش بده و بعد که همه راجع بهش صحبت کردن بریم سراغ کتاب بعدی و ....

البته فقط یه پیشنهاده. تا نظر بقیه  و مخصوصا نازنین چی باشه!!!

......

 فکر کنم با این اوصافی که اکثریت موافقند به قول تینی هرچه زودتر شروع کنیم بهتره!!!

پس هیئت مدیره رو انتخاب کنین تا پیشنهادات مطرح بشه و ماهم رای بدیم و ... هیچی دیگه شروع کنیم به خوندن!!

نظرات 5 + ارسال نظر
نازنین 22 مرداد 1386 ساعت 07:46 ق.ظ http://naranj.blogsky.com

عالیه دیشب من هم داشتم فکر میکردم اینجوری هر کدوممون یه کتابو معرفی میکنیم و دیگران هم همین جوری میان نظر میدن و میرن اگه بدن!!!!!!!!تا حالا فکر میکنم تنها کتابی که این کلوپ باعث خوندنش شده شازده کوچولو بوده!!!من با هیئت مدیره موافقم!حالا دیگران هم بیان نظرشونو بگن واییییییی چه خوب که بلاخره اومدی اخرشم رفتم نگاه کردم انگار با دعوتنامه تایماز اومدی من که هر چی فرستادم نرسید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!راستی من این اهنگو گذاشتم یک کم خودخواهی بود این موضوع رو هم بگید اگه از این اهنگ(فیلم پدر خوانده)خوشتون نمیاد من عوضش کنم!!!!!!!!!!
خوب بقیه ی عزیز لطفا نظرتون رو بگین!!!!!!!!

فائزه 22 مرداد 1386 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام
منم دوست دارم عضو بشم:)

تایماز 22 مرداد 1386 ساعت 09:13 ب.ظ http://orfales.blogsky.com

موافقم. اما رو من حساب نکنین که بیام مدیرتون بشم( نیشم تا بنا گوش بازه )

Tini Talker 22 مرداد 1386 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.deadly-space.persianblog.ir

سلام
منم موافقم .. حالا که موافقیم زودتر راش بندازین..
راستی... زود زود بیاین...



کژال 23 مرداد 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://ketabi.blogsky.com/

منم موافقم.
پیشنهاد خوبیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد