کسی تنهاست که کتاب نمیخواند!

سلام

توی این وبلاگ گروهی قراره که یه کتاب معرفی بشه اعضا بخونن و نقدشون یا نظرشون رو در قالب یه پست که ویرایش یا در حقیقت کامل میشه بنویسن.

کسانی که دوست دارن عضو بشن ادرس ایمیل خودشونو بذارن تا من دعوتنامه بفرستم.

کتاب هایی رو که دوست دارید نقد بشن رو اسمشونو بگید.

این ایده هم از اونجاییاومد توی ذهنم که دامون(یکی از دوستان وبلاگ نویسم)قسمت هایی از کتابهای مختلف را در وبلاگش مینوشت و از ما میخواست که اگر ما هم در مورد اون کتاب نظری داریم بگیم.

و اینکه خود من هر وقت کتابی رو میخونم ترجیح میدم در موردش با یکی بحث کنم ببینم اونا ازش چه برداشتی داشتن یا نظرشون چیه و خیلی وقتها شده که معنی یک کتاب رو از برداشت دیگران فهمیدم.

منتظرم!:)

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 16 مرداد 1386 ساعت 01:15 ب.ظ http://howstuffworks.blogsky.com

سلام.
اگه دوست داری بدونی هر وسیله ای که اطرافت هست چگونه کار می کنه حتما به ما سر بزن

amin 16 مرداد 1386 ساعت 09:30 ب.ظ http://aj-ze.blogsky.com

man tahala na maile shoma ro didam na bloge shoma ro amma nemidoonam ke az koja maile mano peyda kardid ke davat name baye man ferstadid. ye zare tozihe bishtar besahid ta davat name ra bepaziram

تایماز 16 مرداد 1386 ساعت 10:33 ب.ظ

من که نفهمیدم چطور باید عضو بشم .این آدرس ایمیل منه و ازاین پیشنهادت استقبال میکنم

Tini Talker 17 مرداد 1386 ساعت 01:20 ق.ظ

نازی من مشکل دارم با عضو شدن
یادم بنداز بهت بگم چیه!

دامون 17 مرداد 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://damun.blogsky.com

خوشحالم که نوشته های من باعث و بانی این حرکت قشنگ تو شده نازنین
منتظر دریافت اجازه عضویت هستم

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد